Loovettevõtted käisid Koreas sidemeid loomas ja inspiratsiooni ammutamas

Tagasi Kaupo Kalda Kirjutas: Kaupo Kalda 26.märts 2012

33b001806ead11e1abb01231381b65e3_7Minult on mitu korda küsitud: "Kuulsin, et käisite Koreas, mis värk sellega on?". Lihtne vastus: saime seal olles kinnitust oma eesmärgile – paljud Korea ettevõtted soovivad küll Euroopasse eksporti alustada, ent see on nende jaoks keeruline, erinevad kultuuriruumid. Meie roll oleks välja töötada disain – bränd, pakendid, reklaamid, veebid, turunduskontseptsioonid jne, mis teeb nende siiatuleku oluliselt lihtsamaks. Korea reklaamindust tänava- või telepildis vaadates oleme väga erinevad ning nende käekiri meie piirkonda ei sobiks. Seda vajadust tundsime kohapeal selgelt, ka kohalike ettevõtjate poolt, sellepärast me sinna läksimegi.

Meie külastusest lähemalt kirjutas Disainikeskus artiklis "Eestlased Koreas:"Kahe-kolme projekti puhul on pall Eesti ettevõtjate väravas"".

Loomulikult ei seisnenud kogu külastus ainult äri ajamises. Meie soov oli ka kohalikku tausta tajuda, olgu selleks kultuur, gurmee või loodus. Kindlasti ka õppisime palju. Ka üksteise kohta – nii palju ägedaid erinevaid loovinimesi-ettevõtteid on võimelised täiesti ühte rütmi hingama, ühise asja eest. Tuleb vaid mõelda, kuidas selline koostöö ka siin kodumaal samasse harmooniasse viia.

Joel ja Erki käisid sel teemal Terevisioonis rääkimas:

Lisan siia lõppu väikese vähemametliku valiku piltidest, oma Instagrami voost (seal on need koos kommentaaridega), milles on natuke kõike. Lisaks leiab Kaarel Mikkini pilte siit.

[nggallery id=2]