Case study: Miks me seda blogi peame?

Tagasi Kaupo Kalda Kirjutas: Kaupo Kalda 06.mai 2010

InternetiturundusSee lugu jõuab allpool Sinule kui turundajale mõeldud mõtteni, mitte ei räägi ainult meist. Hiljuti ühel seminaril küsiti meilt miks me seda blogi peame. Samuti on küsitud mitu korda kuidas me jaksame nii palju kirjutada. Mul on isiklikult ootel 50 ideemustandit blogi köögipoolel ja iga nädal kulutan keskmiselt päeva blogikirjutamisele ja ka uurimistööle mida see tegevus aeg-ajalt eeldab. See teeb ju 1-2 kuud aastas! Tohutu ajaraiskamine?

OKIA blogi loevad 10 000 turundushuvilist

Vastus on tegelikult väga lihtne ja küllap enamik teab seda juba. Metrix.ee andmetel on meie blogi enimloetumaid turundusblogisid Eestis, küündides kuus ca 10 000 unikaalse lugejani. Nendest suur osa on meie sihtgrupp. Meie veebi külastatavus on tõusnud "blogieelse ajaga" 10 korda. Blogi teeb õhukese lehe kordades paksemaks.

Sümbioos blogi, kus jagame oma otsesele sihtgrupile pidevalt hüva nõu ja integratsioon Facebooki (mingil määral ka Twitteriga),  blogikataloogid ja sissetulevad viited teistest blogidest ning foorumitest (ehk teisisõnu integratsioon sotsiaalmeediaga) on viinud meid sinnamaale, et tööpakkumisi laekub täna rohkem kui meie ajaloos iial ette on tulnud. Sellele sekundeerivad muidugi meie majasisesed aktiivsed arengud, aga blogi või Facebooki fännilehte mainivad pea kõik uued kliendid viimasel ajal. Me oleme väga hästi pildis ja teatakse, et me oleme internetiturunduse profid.

Internet Marketing

Blogimine on internetiturundus, kas ka Sulle?

Teisisõnu: eesmärgistatud kvaliteetblogi pidamine on superefektiivne internetiturundus. Lisaväärtusena on see meie puhul eneseõpe, sest paljusid teemasid käsitledes tuleb teha lisanduvat uurimistööd.

Kas ka sinu ettevõtte profiil ja sihtgrupp võiksid sama ideed kasutades oma sihtgrupil paremini pildis olla? Kas see oleks "maasikas", mis sind sihtgrupini viib?

Vajad abi?

OKIA tunneb väga hästi maailma tuntuimat blogimootorit WordPress. Kui abi vaja blogi planeerimisel, ülesseadmisel, kujundamisel, või üldiselt laiemas laastus oma internetiturunduse tegevuste planeerimisel võta julgesti ühendust.

 

PS. Ma esinen 20. mail Pärnus EAS Mentorprogrammi ja Tallinna Mentorklubi saalikoolitusel teemal "Teistmoodi turundus" ning räägin seal paraku siiamaani suhteliselt võõrast internetiturundusest, erinevatest võimalustest, pikast kontaktist, kanalitest, SEO'st jms. Nii palju kui ma tean siis see on nn kinnine üritus ja "pileteid" sinna kahjuks ei saa. Aga ka see on meie turundamine, esineda kümnete ettevõtjate ja turundajate ees erialasel teemal. Mitmed internetiturunduse ettevõtted hangivad just loengute kaudu tekkinud kontaktide kaudu enamiku oma klientidest. Ka see "skeem" ei tohiks üllatus olla ning kehtib pea igal elualal.