Blog

Kirjutame veebiteemadest, turundusest, tehnoloogiast.

Widget

Kaupo KaldaKaupo Kalda

Kirjutas

Kaupo on OKIA asutaja (1996) ja üks Eesti kogenumaid veebi-professionaale. Tema igapäevane töö on aidata kliendil leida sobiv idee. Ta on osalenud mitmete (ka rahvusvaheliste) erialakonkursside zhüriis ning kuulub Art Directors Club of Estonia ridadesse. Lisaks veab ta Eesti loetuimat turundus- ja veebiarendusblogi ning Facebooki lehte - meie enda omi. Kaupo on Veebiklubi, Metrix.ee ja Help.ee eestvedaja, vabal ajal armastab reisimist ja pilditegemist. Loe ka Best Marketingi persooniintervjuud.

26. aprill 2012

OKIA blogi kutsub külalispostitajaid!

OKIA blogi on omas valdkonnas üks loetumaid või isegi loetuim, kui vaadata Metrixi andmeid (10 000+ igakuist unikaalset lugejat). See on hirmus vahva. Hetkel, kui oled kirjutanud mitusada artiklit, tuleb endalegi tõdemus peale, et vaja oleks ka vaheldust. Mitte ainult enda ajutrustile vaid ka lugejatele. Muidugi jätkame ise kirjutamist, aga tahaks jõuda rohkem. Päevatööd on aga väga palju ja seetõttu ei jõua nii palju kui tahaks.

Kutsume üles kirjutama ja avaldama

Me oleme teinud koostööd erinevate advokaadibüroodega, kohe kohe on tulemas üks huvitav postitus põnevalt uuelt erksate noorte poolt loodavalt brändilt läbi turundusaspekti jne. Aga tahaks kirjutajate ringi veel laiendada. 

Kutsun siinkohal üles kõiki, kel on soovi kirjutada või juba mõni huvitav looke olemas

  • Turundusest, eriti digimaailmas toimuvast turundusest (veebiarendus, kampaaniad, sotsmeedia jms), eriti isiklikult kogetust
  • Uutest teemadest, tehnoloogiast, tulevikust, mobiilidest, tahvlitest, uutest platformidest
  • Analüüsidest, uuringutest, statistikast, käitumisharjumustest, psühholoogiast
  • Inspiratsiooniteemadest, disainist
  • Jne jne.

Abiks teha sedasi

  • Kirjuta võimalikult inimkeelselt, nagu seletaksid asja sõbrale või vanaemale. Me kõik taandume ikkagi inimesteks ja erialane keeruline žargoon on põnev reeglina vaid spetsialistile endale
  • Leia illustratsioone (ka graafikud) ja viita, kust need pärit on või kasuta tasuta pildipanku. Võin siin ka ise aidata.
  • Liigenda teksti lühemateks blokkideks, 4-5 lauset korraga. Lisa vahepealkirju, boldi märksõnu.
  • Artikkel ei pea olema sugugi pikk, piisab isegi kuni paarikümnest lausest, selle juurde viitest, pildist, videost. Aga tea, et pikad juhendid, nõuanded, analüüsid ja ülevaated on siiski enimloetud.

Kirjutada võivad kõik

Pole vahet, kas oled ettevõtte turundusjuht või lausa juht, tudeng, kes teeb või tegi uurimustööd, kui su jutt on huvitav sihtgrupile (turundajad, juhid, arendajad, disainerid, erialatudengid) ja mõnusalt kirjutatud, saada see või ettepanekud/küsimused aadressile kaupo@okia.ee. Kui tahad, võin asja üle käia ja kirjapilti kohendada. See on sinu eneseteostuse ja ettevõtte või iseenda PR võimalus. Kirjuta julgelt!

Aitäh!

Meeldib?