Blog

Kirjutame veebiteemadest, turundusest, tehnoloogiast.

Widget

Kaupo KaldaKaupo Kalda

Kirjutas

Kaupo on OKIA asutaja (1996) ja üks Eesti kogenumaid veebi-professionaale. Tema igapäevane töö on aidata kliendil leida sobiv idee. Ta on osalenud mitmete (ka rahvusvaheliste) erialakonkursside zhüriis ning kuulub Art Directors Club of Estonia ridadesse. Lisaks veab ta Eesti loetuimat turundus- ja veebiarendusblogi ning Facebooki lehte - meie enda omi. Kaupo on Veebiklubi, Metrix.ee ja Help.ee eestvedaja, vabal ajal armastab reisimist ja pilditegemist. Loe ka Best Marketingi persooniintervjuud.

09. märts 2012

Eesti disain ja turundus lähevad Koreasse

OKIA läheb koos 14 Eesti loovettevõttega (Brand Manual, DF, Division, Identity, Iseasi, Keha3, Peegel ja Partnerid, Optimist, Target One, Ruumilabor, Tank, Ten Twelwe, Velvet ja Disainikeskus) homme Lõuna-Koreasse tutvustama Eesti disaini ning turundust. Idee on pakkuda võimalust olla ühenduslüliks Korea ja eelkõige Põhja-Euroopa vahel.

Lühidalt: Korea ettevõtted on väga huvitatud EU turust, samas kui siiatulek on neile tihti keeruline – kust pihta hakata, kuidas mõista siinset kultuuriruumi. Eesti on isegi geograafilises mõttes Korea ja Põhjamaade vahel, me mõistame siinset kultuuriruumi oluliselt paremini ning suudame selle juures jääda hinnaefektiivseteks.

Meil on ees 2 seminari – Seoul'is ja Busanis ning mitte vähemtähtis osa programmist – inspiratsiooni ammutamine. Seminarile on tulemas hulgaliselt ettevõtteid, aga ka kohalikke disaini- ja reklaamiorganisatsioone. Oma õnnistuse ja pöördumise on meile kaasa andnud ka Eesti Vabariigi president hr. Toomas Hendrik Ilves.

Ettevõtmise jaoks on ka veeb valminud, aadressiks www.korea.ee

Kui nädala pärast tagasi oleme, siis pajatame, kuidas läks. Keda huvitab asja väike jooksev kajastamine pildis ja tekstis, siis tõenäoliselt tekib pildirida kommentaaridega autori Instagrami kontole, seega iPhone omanikud võivad sealt üles otsida kasutaja "kaups" või vaadata läbi tavalise brauseri siit.

Meeldib?