Blog

Kirjutame veebiteemadest, turundusest, tehnoloogiast.

Widget

Silver HageSilver Hage

Kirjutas

08. märts 2010

Kuidas brändida oma ettevõtte Facebook’i fännilehte

Facebook Turundamine Facebook’is muutub järjest aktuaalsemaks ning kuna konkurents on tihenemas, muutub ka olulisemaks oma ettevõtte fännilehe korralik brändimine. Nii Kaupolt kui ka minult on küsitud põhjalikumat blogiposti sellel teemal ja siin see on.

Facebook’i fännilehe brändingu võimalused

Facebook’i fännilehtede brändimiseks on põhimõtteliselt kolm eri võimalust (vt alumine pilt): profiili pilt (A), ala vasakul fännide kasti all (B) ja siis täiesti eraldi leht (C).

Facebook'i fännilehe bränding

Variant A (profile picture)

Variant A on Evening Dresses onlinetavaline profiili pilt, kus enamasti on pandud lihtsalt ettevõtte logo. Paljud ei tea aga, et sinna võib panna kuni 600 px kõrguse pildi. Näiteks OKIA fännilehel on seal logo asemel hoopis pilt kontorist ja call-to-action, A le Coq’il aga täispikkuses õllepudel.

Kuna see on kolmest variandis kindlasti kõige lihtsam, tasuks mõelda, kuidas etteantud ruumi (200×600 px) efektiivsemalt kasutada.

Variant B (wall tab)

Nagu eelpool öeldud on Variant B ala fännide kasti all esilehel. Antud variandi puhul on ainukeseks piiranguks laius 200px, seega on sinna võimalik panna väga palju erinevaid asju. Näiteks OKIA fännilehel on seal ära toodud adminid, sildipilv ja pildid kontorist, MAX123Dell‘il on seal ära toodud lingid RSS’i, Twitter’i ja uudiskirjale. Peamine raskuspunkt variant B puhul on see, et peab natuke HTML’i oskama kirjutada (kopeerida).

Allolev joonis näitab, kuidas wall tab oma fännilehele lisada.

Facebook'i fännilehe bränding

Loe lisaks, kuidas Facebook’i fännilehel adminne näidata.

Variant C (tab)

Variant C on täiesti eraldi ala ja on brändimiseks kõige efektiivsem. Antud variandi puhul on ainukeseks piiranguks laius 760px*, seega mänguruumi on palju. Näiteks A le Coq’il on Premium‘i ja Special‘i jaoks tehtud eraldi tab‘id, kus on pildid, videod, tootekirjeldused jne. Nagu eelmisega variandi puhul on ka siin peamine raskuspunkt see, et peab natuke HTML’i oskama kirjutada (kopeerida).

Täiendus: Kevadel muutub laius 760px’lt 520px’le, seega kui on plaanis teha midagi pikemaajalist, tasuks kohe teha 520px laiusega, siis pole tulevikus vaja ümber muuta. Lühiajaliste kampaaniate jaoks tasuks kindlasti kasutada kogu antud ruumi, st 760px’t.

Allolev joonis näitab, kuidas tab oma fännilehele lisada.

Facebook'i fännilehe bränding

HTML koodist

FBML’i sobib enamus kõigeBridesmaid Dresses tavalisemat HTML koodi, kusjuuresjatag‘e pole vaja. Lihtsamate asjade jaoks pole vaja midagi juurde õppida, piisab copy-paste‘imisest.

Näiteks pildi saamiseks tab‘i või wall tab‘i alla tuleb enne vastav pilt kuhugi ülesse laadida (oma FTP server või näiteks FTP’le väga hea alternatiiv on drop.io) ja siis kirjutada FBML kasti .

FBML kasti võib ka niisama teksti kirjutada, pealkirjad tuleb panna kas

või

tag‘ide vahele. Näiteks

Suur pealkiri

.

Linkide tegemiseks peab kasutama sellist koodijuppi lingi tekst.

Ja nii edasi – täpsemalt saab HTML’ist lugeda siit.

Valmis

Loodan, et see blogipost tegi paljudele turundamise Facebook’is lihtsamaks. ** Artikli autor Silver Hage on OKIA blogi kaasautor ning temalt tuleb põnevaid artikleid veel. Silver on üliõpilane, blogija, sotsiaalmeedia fanaatik. Kui tunned, et ka Sina haagiksid meie blogiga – võta ühendust kaupo ätt okia punkt ee

Meeldib?