Blog

Kirjutame veebiteemadest, turundusest, tehnoloogiast.

Widget

Kaupo KaldaKaupo Kalda

Kirjutas

Kaupo on OKIA asutaja (1996) ja üks Eesti kogenumaid veebi-professionaale. Tema igapäevane töö on aidata kliendil leida sobiv idee. Ta on osalenud mitmete (ka rahvusvaheliste) erialakonkursside zhüriis ning kuulub Art Directors Club of Estonia ridadesse. Lisaks veab ta Eesti loetuimat turundus- ja veebiarendusblogi ning Facebooki lehte - meie enda omi. Kaupo on Veebiklubi, Metrix.ee ja Help.ee eestvedaja, vabal ajal armastab reisimist ja pilditegemist. Loe ka Best Marketingi persooniintervjuud.

11. mai 2009

Top 5 populaarsemat artiklit OKIA blogis

Sel aastal alustanud OKIA blogi on saanud väga hea vastukaja osaliseks ja see teeb vaid headmeelt. Top-artikleid loetakse 4-kohalistes numbrites, RSS-voo tellijaid on praeguseks nii palju kui lootsime sügiseks. Toon välja 5 enimloetud artiklit meie sel talv-kevadel ilmunud blogisissekannete hulgast:

Mis on Twitter? Idee, vidinad, kuulsad säutsujad.
Twitter on hetkel kõige kuumem ja kiiremini kasvav suhtlusvõrgustik, tehes silmad ette isegi Facebook’ile: aastane tõus on +1689%. Uurime mis see Twitter õieti on, kuidas seda kasutada, millised on huvitavamad abivahendid, lisaks häid linke.

 

TÖÖPAKKUMINE disainerile (OKIA)
1996. aastal loodud OKIA (OK Interactive OÜ) on Eesti üks vanemaid veebiagentuure. Pakume teenuseid alates veebilehe ärieesmärkide kaardistamisest ning analüüsist kuni veebianalüütika ja e-turundus-kampaaniateni. Tööd saab veebidisainer.

 

Neti.ee

3 vähemräägitud võtet kuidas tõsta kodulehe külastatavust
Internet tegeleb 24h sinu äri turundamisega, rohkem või vähem. Et olla paremini leitav – selleks on rohkelt nõkse. "Eyetracking"-tehnoloogia (spetsiaalse sensoriga jälgitakse inimese silma) abil on jõutud järeldusele, et näiteks Google puhul vaadatakse teistest tulemustest konkurentsitult enam esimest kahte. Seejärel tähelepanu juba hajub, teisele lehele jõuavad suhteliselt vähesed.

 

Kas 100 külastajat päevas on vähe või palju? Veebistatistika võrdlus.
Veebianalüütikast räägitakse palju ja teadjamad teavad kui oluline see e-turunduses on. On mitmeid parameetreid mida mõõdetakse, muuhulgas "Unique users" ehk erinevaid külastajaid. Mida selle teadmisega peale hakata, kas 100 külastajat päevas on vähe või palju? Kõik sõltub kontekstist. Võrdleme numbreid.

 

5 riski veebipartnerit valides
Üha enam tuleb ette, et koostöö veebiteenuse pakkujaga jookseb sasipuntrasse. Põhjuseid on mitmeid: veebimees on kadunud, ei viitsi, ei saa hakkama jms. Räägime nende juhtumite ja oma 13-aastase kogemuse põhjal mõnest riskist mida peaks veebipartnerit valides silmas pidama. Ausalt ja ilustamata.

Meeldib?